niedziela, 28 maja 2017

Kartka na Dzień Taty

Bycie ojcem to wyzwanie - ja pamiętam mojego, który z zachwytem w oczach wpatrywał się jak moje własne dziecię (wtedy lat 1) wyciągało wszystkie możliwe garnki z kredensu i waląc w nie wszystkim co w małe paluszki wpadło robiło hałas jak stado piekielne. Wtedy mówił - "zupełnie jak ty w jej wieku" (tu chodziło o mnie).  Oglądając zdjęcia widziałam noszenie "na barana", pamiętam uczenie pływania (metoda była konwencjonalna - na głęboką wodę i sprawdzanie czy do 3 minut wypłynie :) - wypłynęła i się nauczyła), rodzinne imprezy i tak w ogóle - tata musi dużo unieść (teraz jest nawet taka reklama ile może 4-latek :) Dlatego wszechstronne życzenia na kartce :)






kartka powędruje na wyzwanie:

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-tajemniczy-ogrod.html

http://themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk/2017/05/challenge-61-stash.html




9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka !!!! Bardzo fajna forma!!!! Dziękuję za udział w zabawie w MiszMaszu Papierowym 🙂 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu MiszMasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You made such a fantastic male card :-)) I like all your die cuts.
    I am so glad you played along with us at The Male Room. Hugs, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna! Super!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a very nice card and thank you for ^participation on card and more challenge blog. Scrap grit

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous, love all the points of interest in this great card. Thank you for joining us at TMR.

    OdpowiedzUsuń