czwartek, 17 stycznia 2013

Retro dla Babci i Dziadka


A oto kolejna karteczka dla Babci i Dziadka - bardzo retro i nawet pod vintage się załapię (bo fotografia dziewczynki to... nie fotografia, tylko wydruk komputerowy, który potem przeobraziłam za pomocą lakierów i pomięłam :) czyli jest elementem tylko nawiązującym do poprzednich epok ). Uwielbiam robić kartki z brązowego papieru z motywem złotych róż - jest świetnym tłem właśnie do takich prac z epoki. Bo jednak wzór jest dosyć dekoracyjny i ciężki. A reszta, cóż tekturki, papiery, sznurki, tusze....



żeby nie było zwyczajnie - odwróciłam projekt kartki-księgi - i to co miała w środku (czyli makietę kartek) wystawiłam jako stronę tytułową (taka forma rameczki :)) która mieści taga z "fotografią" dziewczynki, napis to stempelek od Jollag (śliczności robi)


o a tu widać jak błyszczą złote róże :) (o "fotografii" nie wspomnę)


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie scrapka i do Projektu Wagi Ciężkiej :







6 komentarzy:

  1. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super praca, widac cale wlozone serce:D :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :D
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała,warstwowa praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przesympatyczne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna praca w retro stylu!

    OdpowiedzUsuń